اعتصاب‌ها یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های صنعت فیلمسازی را رقم زدند

پروژه‌های هالیوودی در آستانه تعطیلی

- 1 دقیقه مطالعه

روز گذشته و در جریان یک کنفرانس خبری خانم فرن شدر،که نماینده هیت مذاکره کننده اتحادیه بازیگران با کمپانی‌های فیلمسازی است اعلام کرد که اتحادیه بازیگران هم به صفوف اعتصاب خواهد پیوست.

به گزارش فیلم‌نت نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، قرارداد انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا با اتحادیه تهیه کنندگان فیلم فیلم که نماینده کمپانی های بزرگ فیلمسازی هستند، شب گذشته به پایان رسیده است و این نگرانی وجود دارد که انجمن بازیگران هم به اعتصاب دامنه دارد و طولانی مدت فیلمنامه نویسان بپیوندند.

سازمان صدور مجوز هالیوود گفته فقط با اعتصاب نویسندگان، مجوزهای صادر شده برای فیلمبرداری‌ها در لس آنجلس نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد کاهش داشته است.

انجمن نویسندگان دنبال دستمزدهای بالاتر بودند و نتوانستند با اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون که نماینده استدیوهای بزرگی مثل دیزنی، نتفیلیکس و اپل هستند به توافق برسند.

کارشناسان صنعت سرگرمی بر این اعتقاد هستند که اگر بازیگران هم به نویسندگان بپیوندند نه تنها در آمریکا بلکه در سطح بین المللی هم شرکت‌ها و مشاغل خرد و کوچک هم با رکود بی سابقه ای مواجه می شوند.

برچسب‌ها: برگزیده
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پربازدیدها